x تبلیغات
بندر آرد

هیجان انگیز ترین تکنولوژی های گوشی های هوشمند در ۲۰۱۹

به گزارش مجله خبری:

 در سال های اخیر فناوری های گوشی های هوشمند سال های نسبتاً آرامی را تجربه کرده اما ظاهراً سال ۲۰۱۹ قرار است متفاوت باشد. انتظار می رود در این سال شاهد تغییرات قابل توجه در قدرت دوربین ها و استانداردهای ارتباطی این دستگاه ها باشیم. در ادامه قصد داریم به برترین فناوری هایی که امسال شاهدشان خواهیم بود بپردازیم.

اولین گوشی یک ترابایتی و اولین با رم ۱۲ گیگابایتی

استاندارد UFS 3.0 برای حافظه های ذخیره سازی نوید پهنای باند حافظه دو برابری را در مقابل استاندارد فعلی UFS 2.1 می دهد. سامسونگ به عنوان یکی از سردمداران تولید حافظه های موبایل اعلام کرده که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ اولین گوشی های مجهز به حافظه های UFS 3.0 را معرفی می کند. احتمالاً  از اولین های بهره مند از این استاندارد گلکسی اس ۱۰ خواهد بود.

گوشی 5G

 

 

لنوو Z5 Pro GT اولین با رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود

علاوه بر این گفته شده که مدل سازگار با شبکه های ۵G گلکسی اکس در مدلی با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته پیش از این گفته شده بود که مدلی از لنوو Z5 Pro GT با رم ۱۲ گیگابایتی در ۴ بهمن روانه بازار می شود. در صورتی که خبرها در مورد گوشی با حافظه داخلی یک ترابایتی سامسونگ صحت داشته باشد، شرکت کره ای اولینی است که با این میزان حافظه روانه بازار می شود.

گوشی های با نمایشگر تاشو

گوشی 5G

در سال های اخیر بزرگ تر شدن نمایشگرهای هوشمند البته بدون تغییر بیش از حد در ابعاد بدنه، با کم کردن حاشیه های نمایشگرها آغاز شد. مدتی بعد حفره های نمایشگر از راه رسیدند و در شکل های گوناگون از جمله یک نوار مشکی رنگ (مشابه آیفون ۱۰) یا حفره های دایره ای شکل (مشابه با آنر وی ۲۰) با گوشی ها همراه شدند.

در ادامه گوشی های با نمایشگرهای دوگانه از جمله اکسون M از ZTE روانه بازار شد اما در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه شدن گوشی هایی خواهیم بود که راهکار دیگری را برای بزرگتر کردن نمایشگر پیش گرفته اند: استفاده از نمایشگرهای تاشو.

گوشی 5G

 

اکسون M از ZTE یک گوشی تاشو با دو نمایشگر است که البته فاصله زیادی با ایده گوشی های با نمایشگر تاشو دارد.

نمونه اولیه نمایشگر تاشو سامسونگ در سال ۲۰۱۱ دیده شد اما اکنون بعد از گذشت حدود ۸ سال هنوز هم شاهد عرضه این فناوری در گوشی های هوشمند شرکت کره ای نبوده ایم. در کنار سامسونگ، گفته می شود شرکت های ال جی، هواوی، شیائومی و حتی اپل هم در فکر توسعه گوشی های با نمایشگرهای تاشو هستند. از سوی دیگر گوگل هم در حال آماده سازی اندروید برای این گونه نمایشگرها است.

از شرکت هایی که این گوشی های تاشو را معرفی کرده اند می توان به Royole با گوشی فلکس پای اشاره کرد که هنوز روانه بازار نشده و نمی توان آن را گوشی کاملی دانست. سامسونگ هم چند ماه قبل از نمونه اولیه گوشی تاشو با نمایشگر ۷٫۳ اینچی رونمایی کرده بود.

گوشی های سازگار با شبکه های مخابراتی ۵G

کوالکام با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و سامسونگ با مودم اگزینوس ۵۱۰۰ پشتیبانی از شبکه های ۵G برای گوشی ها را هدف گرفته اند. انتظار می رود اولین گوشی های سازگار با این فناوری در نیمه اول سال ۲۰۱۹ روانه بازار شوند. احتمالاً شیائومی یکی از اولین هایی خواهد بود که موبایل ۵G را معرفی می کند. در بین این گوشی هانسخه ویژه ای از گلکسی اس ۱۰ با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی نسل پنجم (احتمالاً با نام گلکسی اکس) یکی از مواردی خواهد بود که بسیاری منتظر رونمایی و عرضه آن هستند.

حفره نمایشگر

گوشی 5G

در ماه های اخیر چندین گوشی با حفره های نمایشگر معرفی شده اند. انتظار می رود در سال جاری میلادی گوشی های بیشتری با این نوع طراحی روانه بازار شوند و جریان اصلی بازار را به دست بگیرند. یکی از گوشی هایی بهره مند از این طراحی که احتمالاً فروشی چند ده میلیونی داشته باشد، گلکسی اس ۱۰ سامسونگ است.

دوربین های اصلی چندگانه

گوشی 5G

گلکسی A9 سامسونگ، اولین گوشی با دوربین ۴ گانه در بازار بی رقیب بود، اما در ۲۰۱۹ شاهد گوشی های بیشتری با این تعداد دوربین و حتی بیشتر خواهیم بود. نسخه ۵G گلکسی S10 احتمالاً به ۴ دوربین رده بالا مجهز خواهد شد. اپل اما احتمالاً برای سال ۲۰۱۹ آیفون های با حداکثر ۳ دوربین اصلی را در نظر خواهد گرفت. نوکیا احتمالاً قصد دارد پا را فراتر از این گذاشته و گوشی نوکیا ۹ را با دوربین اصلی ۵ گانه معرفی کند.

به این ترتیب با افزایش تعداد دوربین های اصلی در گوشی های ۲۰۱۹ می توان امسال را بهترین سال برای عکسبرداری موبایل تاکنون در نظر گرفت.

حسگر اثر انگشت الترا سونیک زیر نمایشگر

گوشی 5G

این حسگرها همین الان هم در بسیاری از گوشی ها تعبیه شده اند اما در سال جاری پیشرفته تر خواهند شد. گلکسی اس ۱۰ احتمالاً به حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر پیشرفته مجهز می شود. البته برخی گمانه زنی ها به این موضوع اشاره کرده اند که این حسگر با برخی محافظ های نمایشگر نصب شده روی گوشی ها سازگار نخواهد بود.

احتمالاً شرکت هایی از جمله سامسونگ برای عرضه این فناوری در گوشی های خود عجله ای ندارند؛ چرا که عرضه فناوری کامل تر را به «اولین» بودن در این زمنیه ترجیح داده اند. شاید هدف این است که این بار چنین حسگرهایی نه در یک بخش محدود از نمایشگر بلکه در تمامی نمایشگر کار کنند. مشابه با این ایده را اخیراً شیائومی به نمایش گذاشته است.

دوربین های با زوم اپتیکال چند برابری

گوشی 5G

اوپو در رویداد کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ فناوری زوم اپتیکال ۵ برابری در گوشی های هوشمند را معرفی کرده بود البته هیچ گاه شاهد عرضه گوشی بهره مند از این تکنولوژی به بازار نبودیم. با این حال به نظر می رسد اوپو قصد دارد این فناوری را بیش از پیش بهبود دهد و حالا ایده زوم هیبریدی ۱۰ برابری بدون افت کیفیت را در سر می پروراند. شاید گوشی وان پلاس ۷ یکی از کاندیدها برای بهره مندی از چنین دوربینی باشد.

همچنین احتمالاً بالاترین مدل گلکسی اس ۱۰ و جایگزین آیفون XS Max به دوربین مدت پرواز مجهز شوند. این دوربین ها مجهز به حسگرهای تشخیص عمق سه بعدی هستند که فاصله از سوژه را بر اساس سرعت نور مشخص می کنند. حسگر دوربین مدت پرواز در برخی از گوشی های چینی تعبیه شده اما هنوز به خوبی از قابلیت های آنها بهره برده نشده است.

https://digiato.com/article/2019/01/24/%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%a9%db%8c%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-2019/

 

دکتر طهماسب نژاد مرکز خدمات سونوگرافی

 در این بخش به معرفی مرکز سونوگرافی های در شهرستان بندرترکمن می پردازیم به همراه آدرس و شماره های تماس.

با توجه به پیشرفت های روز افزونی که در این شهر به عمل آمده و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت دکتران و پزشکان، بسیاری از متخصصان در سطح شهر مشغول به فعالیت اند.

در این بخش به معرفی مراکز رادیولوژی و سونوگرافی های خصصوی می پردازیم.

سونوگرافی و رادیولوژی دکتر مصطفی طهماسب نژاد

می توان گفت سونوگرافی دکتر طهماسب نژاد اولین و قدیمی ترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی در سطح شهرستان بندرترکمن است که در مقایسه با سایر مراکز، اغلب اوقات مشتریان بسیاری به این سونوگرفای مراجعه می کنند.

  • تلفن تماس: 34426000 (017)
  • تلفن تماس: 34426061 (017)
  • آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرترکمن، خیابان جمهوری 2 (شهید لقمانی، آزادی 24) پاساژ مروارید، طبقه اول

کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی دکتر عبد ا... آسوده

  • تلفن تماس: 34495155 (017)
  • تلفن تماس: 34483800 (017)
  • تلفن تماس: 34484100 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرترکمن، میدان مختومقلی، بلوار اباذر، جنب بسیج

رادیولوژی و سونوگرافی دکتر نیاز نبی زاده

ترانس واژینال، پستان، بارداری، شکم و لگن و....

  • تلفن تماس: 34431415 (017)

آدرس: استان گلستان، شهرستان بندرترکمن، میدان مختومقلی فراغی

دانلود رمان یلدا pdf و apk

عکس رمان یلدا pdf و apk 

دانلود رمان یلدا با فرمت های pdf، اندروید apk و برای کامپیوتر از م.مودب پور

رمان در ادامه مطلب....

نام رمان: یلدا

نویسنده: م.مودب پور

تعداد صفحات: 307 صفحه

حجم پی دی اف: 4.3 مگابایت

حجم اندروید: 1.25 کیلوبایت

.

.

لینک های دانلود رمان یلدا

.

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


 

دانلود برای کامپیوتر Pdf


 

 

 

 

 

.

 

دانلود رمان های بیشتر: دانلود رمان لب عسلی دانلود رمان دختر سرکش دانلود رمان طلوع از مغرب 

 

آخرین رمان های منتشر شده در وب سایت ها

 سلام در این بخش قصد داریم آخرین رمان های منتشر شده در سطح وب را برای شما معرفی کنیم. در اصل در این صفحه قصد داریم آخرین پست ها و مطالب منتشر شده در وب را با لینک آن رمان در این جا منتشر کنیم تا شما دوستان بتوانید از آخرین رمان های انتشار یافته در سطح وب و در سایت های رمان اطلاع یابید.

ما تصمیم داریم این صفحه را به صورت منظم بروزرسانی کنیم و شما را از آخرین مطالب و پست های سایر سایت های وب مطلع کنیم.

دانلود رمان افسونگر PDF، Apk و ePub

عکس رمان افسونگر PDF، Apk و ePub + دانلود

دانلود رمان همخونه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

عکس رمان همخونه PDF، Apk و ePub

دانلود رمان تب داغ گناه PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان نانحس PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان قرار نبود PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان شفق PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

دانلود رمان اسطوره PDF، Apk و ePub از وبلاگ نوول بوک

 

آیا در بندر امکان خرید آرد وجود دارد؟

 سلام در اين بخش به آموزش خريد آرد از كارخانه تركمن دشت مي پردازيم.

 
ابتدا توضيحاتي درباره اين شركت به نظر هموطنان مان برسانيم. كارخانه آرد تركمن يا همان شركت خريد آرد و توليد آرد تركمن دشت در استان گلستان، شهرستان بندرتركمن، كيلموتر 2 جاده بندرتركمن به آق قلا واقع شده است.
 
اين شركت با سرمايه اي بالغ بر 6.5 ميليارد تومان در 30 مرداد 1397 مصادف با عيد سعيد قربان با حضور معاون پارلمان رئيس جمهور، نماينده محترم شهرستان بندرتركمن و به همراه جمعي از ميهمنان گرنقد افتتاح و به طور رسمي آغاز به كار كرد.
 
كارخانه آرد تركمن دشت داراي 2 واحد توليدي مجموعا با ظرفيت روزانه 540 تن آرد و ذخيره 20 هزار تن گندم يكي از بزرگترين كارخانه هاي توليد آرد در استان گلستان و ايران مي باشد.
 
هم اكنون اين كارخانه علاوه بر توزيع در استان گلستان به استان هاي همجوار نيز آرد صادر مي كند. آردهاي توليدي شركت آرد تركمن دشت در تهيه انواع نان هاي خانگي و صنعتي، انواع ماكاروني، شيريني و بيسكويت مورد استفاده قرار مي گيرند.
 
محصولات توليدي اين شركت شامل: آرد نول، آرد ستاره، آرد سنگك، آرد فانتزي، آرد تافتون و لواش، آرد خبازي، آرد بربري و سبوس گندم مي باشد.
صفحه قبل 1 صفحه بعد